luni, 28 februarie 2011

26 km

Ziua ninge, noaptea ninge, dimineata ninge iara, hai ca ies s-alerg pe-afara !
Am mers in I.O.R. cam nu prea convins, asteptindu-ma la 1. fleoscaiala, 2. ghetus 3. oameni de bine care sa ma ia la misto.
Cum am ajuns in dreptul podului, am vazut niste baieti imbracati necorespunzator pentru vremea de afara, care ce faceau, alergau, e plina lumea de nebuni dom'le !
Aha, mi-am zis, merge sa dau o tura, si incet incet, pe zapada, pe ninsoare, a iesit o alergare super faina. Nici gheata, nici zapada mare, nici apa/noroi, a fost exact cum trebuie. Ba a mai iesit si soarele la un moment dat asa ca m-am si bronzat cu o frumoasa urma de caciula.
Entuziasmat cum eram am alergat mai repede decit trebuia... o sa incerc sa nu mai exagerez ca la urma urmei trebuie sa ma antrenez, nu sa ma obosesc eu om batrin, vorba ceea.
26.2 km, A.M.R. 16 !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu