duminică, 20 februarie 2011

23 km

Dupa aproape 3 luni de pauza de alergari am reinceput in forta programul de antrenament pentru maraton. Azi am facut cea mai lunga alergare de pina acum, 7 ture mari de I.O.R + una mica, adica un pic peste 23 km.
Mi-a cam fost teama la alergarile de luna asta sa nu-mi revina problemele cu genunchiul, dar pina acum, slava Domnului, n-am nici un motiv de ingrijorare.
Alergarea a mers bine, spre sfirsit am inceput sa am un pic de durere musculara, dar acum ma simt surprinzator de bine.
Cind alerg in parc imi monitorizez distanta si pulsul cu un Garmin FR-60 de care sint destul de multumit. O sa povestesc intr-o postare viitoare despre acest ceas de antrenament foarte util pe care mi l-am facut cadou dupa semi-maratonul de la Bucuresti din toamna :-).
Ce am observat, neplacut, este ca dupa pauza prelungita desi alerg mai incet decit inainte, am pulsul mai ridicat. Sper sa imi revin cit mai repede la o forma fizica mai buna ca sa pot face fata cu succes programului de antrenament, care include alergari din ce in ce mai rapide si mai lungi. 14 saptamini au mai ramas pina la Stockholm, si as vrea sa ajung si la eco-maratonul de la Moeciu pina la care a ramas si mai putin timp (nu stiu inca daca voi face tot maratonul de la Moeciu sau doar o bucla).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu