luni, 7 martie 2011

32 km

Inchei aici seria cu nr. de kilometri, pt ca nu am de gind sa alerg mai mult de atit la antrenamente. Am facut-o si pe asta, dar pot spune ca a fost prea mult, intr-un timp prea scurt: de la 0 la 32 km in 4 saptamini e prea repede si acum se simte in articulatii. De fapt au fost cam 32.4 km, pt ca ceasul meu de antrenament are tendinta sa arate distante mai scurte decit in realitate cind alerg mai incet (si mai lungi atunci cind alerg mai repede, dar la alergari scurte nu se simte, pe cind la 32 km se tot aduna pe parcurs). Iata ca am ajuns sa am si eu probleme cu articulatiile din cauza alergarii, ca nu sint din fier sa rezist la asa o crestere brusca a volumului de antrenament. A doua greseala pe care am facut-o a fost ca am ignorat avertismentele din timpul alergarii (senzatie de jena, senzatie ca ceva nu merge bine, ca nu calc cum trebuie) si m-am ambitionat sa nu ma opresc pina ce n-am atins distanta pe care mi-o propusesem.
Rezultatul: partea exterioara a talpii stingi jena la mers, usoara durere pe partea exterioara a ambilor genunchi, ligamentul femural sting varza. Concluzia: problemele cu talpa si genunchii cel putin se datoreaza suprapronatiei. Partea buna e ca articulatia cu probleme de la fotbal care m-a tinut aproape 3 luni pe tusa nu are nimic. (Adevarul e ca m-am concentrat prea mult asupra ei si am neglijat semnele pe care mi le dadeau celelalte articulatii). Si pe deasupra ma simt in forma si odihnit. Azi am bagat un inot usor de recuperare si astept sa vad cum evolueaza problemele cu articulatiile, pentru ca mai degraba renunt la antrenamente o vreme decit sa o patesc si mai rau. Din greseli invatam.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu