luni, 30 august 2010

10 km

Aveam asa, o mica bariera de depasit. De cind alerg (vreo 2-3 ani, un pic mai serios de citeva luni) nu atinsesem niciodata 10 km. Nu stiu cum se face ca tot timpul pe fuga - la figurat :) - nu-mi gaseam timp sa alerg o ora intreaga.
Am reusit sa o fac in prima zi de concediu pentru prima data, fara vreun efort prea mare. 5 ture in Parcul Carol = 10.750 km (cu 20 sec pauza intre ture). Timpul pe tura intre 10.57 si 11.35. Mai rezistam inca o tura, clar. Am zis sa nu exagerez, mai ales ca imi aparuse o jena in ligamentul iliofemural.
La a doua parcurgere, peste o saptamina, am alergat mai repede si am terminat destul de obosit, de data asta cu o durere in umar, ciudat. Cea mai buna tura 10.06, cea mai slaba 11.25. La sfirsit am continuat sa mai alerg citeva sute de metri, sa fiu sigur ca am atins 11 km.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu