duminică, 26 septembrie 2010

Crosul Petrom

Duminica pe 26 septembrie am participat la Crosul Petrom, o alergare de 3 km in jurul Casei Poporului. (Petrom se incapatineaza sa sustina ca traseul are 4 km). Petrom a gasit o idee desteapta ca sa atraga cit mai multi oameni si sa-si faca reclama: construieste un metru de pista de biciclete pt fiecare concurent.
Eram cam racit, dar am iesit onorabil pe locul 217 la barbati (au fost 2202 participanti, femei si barbati). Cea mai in virsta participanta a fost o babuta simpatica de 90 (da, nouazeci) de ani.

From Crosul Petrom

From Crosul Petrom

From Crosul Petrom

La premiere, Gabi Szabo i-a spus cistigatorului, putin ironica, sigur, 4 km in 8 min e un timp extraordinar de bun... la care omul a recunoscut ca sint de fapt doar 3 km (asa mi-au iesit si mie parcurgind traseul cu masina).
Concursul a fost bine organizat, am avut apa plata si minerala la plecare/sosire, am primit un tricou oficial, cine vroia putea sa se cintareasca si sa-si ia tensiunea, toate astea pe gratis.
Deci, ar trebui ca la anul sa mai vedem 2,2 km de pista de biciclete prin Bucuresti.

From Crosul Petrom

From Crosul Petrom

From Crosul Petrom

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu