vineri, 10 septembrie 2010

15 km

Acum, daca tot alergasem 11km, am zis sa vad cum o fi sa alerg 15. Deci au fost 7 ture in Parcul Carol, alergate destul de incet (timp total 1h20min, ~11.25km/h), fara pauza intre ture (doar citiva pasi facuti mergind, nu alergind). Primele 6 ture au fost ok, dar ultima nu prea a mai fost distractiva, mi se facuse sete rau si n-am mai putut sa sprintez la finalul turei, cum fac la fiecare tura. Cred ca daca as fi putut sa ma hidratez in timpul alergarii ar fi fost mult mai ok.
Constat din nou ca rezistenta la alergare imi creste direct proportional cu scaderea temperaturii. Acum 3 zile, la 25 de grade de abia am alergat 3 ture de parc (e drept ca eram obosit si am alergat si prima tura prea tare), iar aseara, pe 18 grade si vint, am bagat 7.
Imi place mult sa alerg in Parcul Carol (am mai alergat in IOR si Herastrau) pt ca are alei umbrite, nu e f aglomerat nici chiar seara, dar mai ales pt ca traseul are pante, un delusor destul de lung, ceea ce, in Bucurestiul ultraplat este mare lucru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu