joi, 13 octombrie 2011

M.I.B. 2011

Maratonul International Bucuresti, editia 2011 - un pas inainte fata de editia de anul trecut din punct de vedere al organizarii.
De aceasta data am primit un tricou decent in pachetul de start, plus niste geluri de dus, etc. Am vazut multi participanti alergind cu acest tricou de culoare verde.
Standul Ro Club Maraton de la MIB s-a remarcat prin atmosfera prietenoasa si vesela. Am apreciat ca s-au organizat mai multe actiuni nostime, cum ar fi concursul de ghicit timpul cistigatorului, panoul pe care sa ne trecem timpii cu care am terminat, precum si rucsacul primit cadou dupa cursa.
Pentru mine a fost o alergare de placere la proba de semi-maraton, sau mai bine zis de refacere dupa MPC. Racit si cu picioarele inca nerefacute complet de la rosaturile de la MPC, am alergat fara sa-mi propun vreun timp anume.
M-am bucurat sa intilnesc un fost coleg care s-a apucat de alergare si sa mergem impreuna primii kilometri. In tura a doua am devenit mai nerabdator si am inceput sa trag mai tare.

Place: 288  Cathegory Place: 60
Category: M35
Time: 1:54:02.55
Real Time: 1:52:53.00

Lap 1  10.55 0:58:48 5'34" min/Km 382         10.55 0:58:48 5'34" min/Km 382
Finish  21.10 1:52:53 5'21" min/Km 288         10.55 0:54:06 5'07" min/Km 200

A fost o placere sa alerg in stilul acesta, incet la inceput, apoi din ce in ce mai repede. Am terminat aproape la fel ca anul trecut - cu doar 4 secunde in plus, dar mult mai odihnit - e drept ca si traseul anul acesta a fost mai usor, fara dealuri. Din cauza nu stiu carei intilniri la nivel inalt traseul a fost modificat: startul la Alba Iulia, apoi Piata Unirii - pe chei pina la intersectia cu Mihai Bravu - inapoi pe chei pina la Pasajul Marasesti - apoi pe bulevard inapoi la Alba Iulia, un mic ocol pe Burebista, iar pe bulevard pina la Muncii si inapoi la Alba Iulia. Mie mi-a convenit mai mult acest traseu, are avantajul ca e mai aproape de casa si merg aproape zilnic pe diverse portiuni din traseu - e drept, cu masina :-)
Medalia primita la finish arata chiar foarte bine. Este frumos lucrata si este enorma - cea mai mare medalie pe care am primit-o pina acum la vreo cursa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu